(( منتديــــات بنــــات محــــافظة حلــــوان ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( منتديــــات بنــــات محــــافظة حلــــوان ))

(( زمن التغيير ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 293

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  Empty
مُساهمةموضوع: ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور    ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  I_icon_minitimeالأحد أبريل 14, 2013 2:50 am

صباح الخير يا فاتوكاات وحشتونى كتير
النهاردة عايزة اكلمكم عن منتجات الشاور اللى باستخدمها واللى فعلا حسيت بفرق معاها ,,,

اولا صورة مجمعة
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651500355376

نقسم المنتجات اولا
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651501258722
الصابونات والشاور
1 الصابونة الموف بنبات الحلزون اللى المفروضبيشد البشرةويعالج الحبوب ويزيل التجاعيد هى مش واو بس كويسة بحس انها بتشد البشرة
2- الصابونة الاورنج بلبابايا لبياض البشرة بصراحة وهمية تحفة بحس انها نورتلى وشى جداا فعلا بتبيض كنت شارياها من عند العطار ب 25 جنية
3- الصابونة الحمراء بالعكر الفاسى المفروض انها بتلمع البشرة وتديها لون وردى بصراحة مش بطالة بس مش فظيعة يعنى
4- الصابونة اللى فيها حبيبات دية بالنعناع والروز مارى لانعاش البشرة والحبوب بجد تحفة يا بنات جميلة جدا وريحتها حلوة اوى كنت جايباها من امتنان شوب
4- الصابونة البيضا بالاعشاب وزيت الجوجوبا لتفتيح البشرة حلوة وعلى فكرة باستحمة بيها
5- الاسفنجة اللى على شكل قلب دية فيها شاور يعنى مجرد انك تبليها بينزل منها شاور جيل هى بزبدة الشيا وجوز الهند وبتكفى 15 مرة شاور وريحتها تهبل
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651506545385
ودية شكلها لما بلتها شايفين الصابون ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  Smiley-smile)
6- العلبة الصغيرة دية شاور جيل بالعكر الفاسى
برائحة الورد البلدى لصفاء البشرة وتبيضها وشدها منتج مغربى بس روعة وساعات بغسل وشى بية بحس انة لمع بشرتى وشالى البثور السودا اللى كانت على الانف والدقن ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  Smiley-smile

صورة توضيحية
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651508194330
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651508738964
ودة على ايدى

نكمل يا جميلات
ادوات التدليك والشاور

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651510216660

طبعا كلنا عارفين الفراكة ولازم تكون عندنا او الليف المغربى انا عندى النوع المغربى ونوع تانى مصنوع من الليف على شكل جوانتى بس ناعم على الجسم وفى نفس الوقت بيعمل تدليك رائع
وطبعا الحجر القديم بتاع زمان للقدم والكعوب وفرشاة الاضافر والصوابع
وسفنجة الوش ديو مهمة جداا لعمل التدليك
غطاء الشعر لحمام الكريم

نكمل
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651512973066

الاسفنجة دية بجد تحفة يا بنات مع الصابونات او غسول الوجة او تدليك الرقبة تحفةةةةةةةةةة بجد
ما بستغناش عنها ابدااا انا جايباها من محل اسمة لابوتية فى المهندسين ب 7 جنية
وبردو بتنفع مع السكرب او حتى لما تكونى عملة ماسك طمى مغربى بتشيلية من على وشك بيها

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651514882855

الصابون البلدى الزوين المغربى بزيت الاركان واللوز الحار
مميزاتة شد البشرة منع الترهلات - نعومة وتبيض وترطيب
عن تجربة بجد يهبللللللل بمعنى الكلمة
الطريقة دهن الجسم بية وتركة لمدة ساعة وممكن تلبسى هدومك هادى علية وتدخلى على البخار فى الحمام وتبدية تدلكية بالليف المغربى هاتشوفية نعومة مش طبيعية

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651516973698
دة شكلة من جوة

نكمل
انا كدة ناقصلى الشامبو وكريمات الشعر واللوشن تابعونى فى المشاركة الجاية ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  Smiley-smile

يلا نكمل وبجد عايزة اجاوب على كل الاسئلة بتاعتكوا عشان انتوا بنات زى السكر
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  Smiley-smile
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651555993858

شامبوا بيبى جونسون للاطفال دة بستخدمة فى اول غسلة لشعرى ميزيتة انة بينضف بس مش بيعمل رغوة
شامبو جارنية فروكتيز بالزيوت المغذية رائع جدااا كان ب 20 جنية
شامبو VO5 لكثافة الشعر متوسط مش فظيع كان 43 جنية
حمام كريم بوناويل بالمشمش لترطيب الشعر حلو اوى وريحتة جميلة مش فاكرة سعرة للاسف
حمام كريم ميديا دتا لمعالجة الشعر المصبوغ كنت جايباة عشان بصبغ شعرى كتير حلو جدااااا كان ب 63 جنية

كل الحاجات دية من محل اسمة لابوتية فى المهندسين شارع سليمان اباظة فى كل المنتجات اللى باشتريها ماعدا المنتجات المغربية
من شركة اسمها فاتيما ايجيبت ليها صفحة على الفبس بوك Fatima Egypt

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651584041439

مجموعة اللوشن
1- بايو بالبابايا للتفتيح والترطيب تحفة يا بنات وريحتة تجننن كان ب 30
2- ايفا بالكولاجين البحرى للسليوليت جميل جدا بس لاز م المداومة ب 70
3- الورد المغربى من بودى شوب تحفة فى الترطيب كان ب 50 فى عرض
4- باى لوشن انشانتر كويس بس مش واو
ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651586433722

زيت بيبى جونسون بجوز الهند وزربدة الشيا
روعةةةةةةةة
بدهن بية جسمى وهو مبلول بعد الشاور واسيبة بجد يجنن وبيسيب لمعة على الجسم

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور  13651587705665
مجموعة السيرم
1- جلوبال كيراتين بالكيراتين سيرم للشعر بعد الغسيل احلى سيرم جربتة فى حياتى كان 165 جنية
بس يستاهل تعومة ولمعة للشعر ما يتوصفوش حلو بجد
2- جليس اسبراى للشعر المتضرر بترش على الشعر بعد الغسيل بس بترج الاول بيدى لمعة لطيفة كا ب 50
3- زيرو فريز سيرم لما بعمل سيشوار باستخدمة لانة بيحمى الشعر من السخونة وبيتعم جدا بردو مش فاكرة سعرة
4- كريم للكيرلى بالحنة حلو جدا وميزتة انة مش بينشف الشعر بالعكس دة بيغذى الشعر لانة بالحنة وبيقوية كنت شارياة من شركة اسمها ميركل ليها صفحة على الفيس بوك اسمها Beauty talks ب 45 جنية
انا كدة خلصت يا بنات

اللى سأل على المنتجات المغربية بجبها من فين باشتريها من شركة اسمها Fatima Egypt ليها صفحة على الفيس بوك وبتبعت المنتجات لغاية عندك
باقى المنتجات من محل اسمة لابوتية فى المهندسين شارع سليمان اباظة

فى بعض الصابونات من عند العطار زةى البابايا والاعشاب
وفى جروب اسمة العروسة مول على الفيس بردة بيبيع منتجات حلوة اوى للشعر والبشرة والجسم

واى سؤال انا موجودة اشوفكم فى توبيك تانى قريبااااااااااا
https://panathelwan2.yoo7.com

ادوات الشاور وصابوناتى مع الصور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شكراً على الصور الجميلة